Deze ouderwets goede winkel past weer in het moderne straatbeeld. Een nieuwe visuele identiteit voor een ambachtelijk familiebedrijf.
De opdracht was een uitstraling te vinden die fris en opvallend oogt, zonder af te doen aan de rijke bedrijfshistorie.
De nieuwe huisstijl moest ook de drie bedrijfsonderdelen - koffie, keukenwaren en onderhoud - verenigen in één stijl, maar toch los herkenbaar en bruikbaar te laten zijn.
Wij maakten een heldere communicatie strategie met een visuele identiteit die eer doet aan de naam, service en jarenlange ervaring die Van Pommeren biedt.

De bedrijfsnaam staat als een huis, daarom kozen wij voor een simpel woordmerk om de solide fundering van het bedrijf te benadrukken.
De drie steunkleuren onderscheiden de producten en diensten van Van Pommeren. Het geheel vormt een overzichtelijk, fris en kleurrijk geheel.


Ik ben echt razend enthousiast over hoe Revolte ons heeft geholpen een nieuw gezicht te vinden. Met deze nieuwe look past onze familienaam weer in het straatbeeld, en kunnen we beter uitleggen wat Van Pommeren allemaal te bieden heeft.
Sebastiaan van Pommeren
Eigenaar


We hebben de medewerkers van Van Pommeren de middelen en kennis
gegeven om zelf consistent de huisstijl door te kunnen voeren. Van
de koffiebekers tot de etalage.
